
CODUL MUNCII – NOUTĂȚI LEGISLATIVE PRIVIND SALARIZAREA
Detalii Curs
TRAINER: dna. Av.Laura Georgescu / av. conf.univ dr. Radu Razvan
Scopul cursului:
Scopul acestui curs este de a oferi participanților o înțelegere clară și practică a modificărilor recente din legislația muncii, cu accent pe relațiile de muncă, clauzele contractuale, încetarea raporturilor de muncă și reglementările privind salarizarea. Se va urmări aplicarea corectă a normelor în activitatea de zi cu zi, prevenirea litigiilor și conformitatea cu prevederile Codului Muncii.
Obiectivele cursului:
La finalul cursului, participanții vor fi capabili să:
- Aplice corect modificările recente din Codul Muncii în activitatea curentă
- Redacteze și gestioneze contracte individuale de muncă în conformitate cu cerințele legale
- Elaboreze și actualizeze regulamentele interne și documentele de personal
- Cunoască procedurile legale privind încetarea CIM și sancționarea disciplinară
- Aplice corect noile norme privind salarizarea și obligațiile în REGES.
Tematica
I. Actualizări legislative:
- Modificări recente ale Codului Muncii și impactul lor asupra salariaților și angajatorilor
- Decizii ale ICCJ privind relațiile de muncă și salarizare
II. Încheierea contractului individual de muncă (CIM):
- Folosirea semnăturii electronice
- Dreptul la informare al salariatului
- Perioada de probă – prevederi legale și bune practici
III. Clauzele CIM:
- Clauze obligatorii și negociabile
- Clauze interzise și implicațiile legale
IV. Încetarea contractului de muncă:
- Concedierea – tipuri, procedură, decizie, contestare
- Demisia – drepturi și obligații
- Încetarea de drept – cazuri și documente
V. Regulamentul intern:
- Structura și conținutul minim
- Obligații privind egalitatea de șanse, hărțuirea, discriminarea
VI. Răspunderea disciplinară:
- Procedura disciplinară – pași legali
- Decizia de sancționare – formă, notificare, contestare
VII. Aspecte legate de salarizare și REGES:
- Obligațiile angajatorilor privind înregistrările în REGES
- Termene și sancțiuni pentru nerespectarea obligațiilor
- Exemple practice privind corectarea datelor
VIII. Discuții aplicate și studii de caz:
- Clarificări pe spețe reale aduse de participanți
- Soluții privind interpretarea și aplicarea legislației în cazuri specifice
Cui ne adresam
Grup tinta:
- Specialiștilor și inspectorilor de resurse umane
- Juriștilor și consilierilor juridici
- Managerilor de personal și directorilor executivi
- Auditorilor interni și consilierilor în relații de muncă
- Funcționarilor publici și tuturor celor care gestionează relațiile de muncă
Certificare
Certificat de participare emis de ATC & IT Solutions SRL, în conformitate cu prevederile H.G. nr. 1.066/2008 pentru aprobarea normelor privind formarea profesională a funcţionarilor publici şi O.U.G. 57/2019 privind Codul administrativ.
Taxa Turistica
HOTEL CARPATHIA
• 2290 lei ( Include cazarea şi 450 lei cont pe camera)
• 2740 lei ( Include cazarea şi 900 lei cont pe camera)
Informatii suplimentare:
- Tariful nu include TVA
- Valabil pentru cursurile desfasurate in format clasic
- Serviciile hoteliere sunt optionale
Taxa Participare
-
- Taxa De Instruire 1 – seminar – 850 lei / participant (fara TVA ) – contine mapa de lucru, suport de curs in format electronic, certificat participare ATC training
- Taxa De Instruire 2 – seminar online– 750 participant (fara TVA) – contine mapa de lucru, suport de curs in format electronic, certificat participare ATC training
Detalii Inscriere
INSCRIERILE se fac in baza formularului de participare solicitat la tel: 031-4250719 sau adresa de mail: office@atctraining.ro sau office.atctraining@gmail.com.
Coordonator curs: CRISTINA SOARE: 0773.343.995 / ELENA MARTES: 0726.355.037
Echipa ATC Training va multumeste si va asteapta la curs!
Eveniment Navigation
SC ATC & IT SOLUTIONS SRL
CUI RO 18150086 , J40/19599/2005,BUCUREȘTI, SECTOR 2, BDUL. PIERRE DE COUBERTIN, NR. 3-5, SECTOR 2
RO76BRDE426SV49936904260 , BANCA BRD SUC. DELFINULUI